Postavljamo standarde u digitalnim medijima

Ringier Serbia je vodeća medijska kompanija poznata po svom širokom portfoliju digitalnih i štampanih izdanja. Od osnivanja 1996. godine, rastemo i širimo svoj domet i uticaj, pružajući publici kvalitetan sadržaj.  Stvorili smo specifičan poslovni ekosistem kako bismo na najbolji mogući način zadovoljili potrebe naše publike i naših klijenata. Posedujemo znanja i iskustva koja nam omogućavaju da vodimo integrisane poslovne modele.

Ringier Serbia se sastoji od različitih entiteta koji imaju specifične veštine. Zajedno nudimo integrisana rešenja i ispunjavamo potrebe današnjeg tržišta.

Naše oblasti su:

Pružamo kvalitetan novinarski sadržaj na različitim platformama i kanalima.

Posetite sajt Ringier grupe

Vodeći oglasni portali u svojim oblastima.

Media Impact Srbija

Media Impact Srbija nudi integrisane komunikacije i oglašavanje kako bi služila inovativnim rešenjima za naše klijente.

Media Impact

Pružamo najmoderniju tehničku infrastrukutru da služi svim potrebama modernog digitalnog medija.

Mi smo članovi Ringier grupe

Ringier AG je inovativna, digitalizovana i razgranata švajcarska medijska kompanija koja posluje u Evropi, Aziji i Africi. Njen portfolio uključuje oko 110 brendova sektora štampanih i digitalnih medija, radio stanica, prodaje karata, zabavne industrije i elektronske trgovine, kao i vodećih online oglasnika automobila, nekretnina i radnih mesta. Kao neko ko obezbeđuje preduzetnički kapital, Ringier, takođe, podržava i inovativna digitalna startap preduzeća. Ringier, porodično preduzeće koje je 1833. godine osnovano kao izdavačka kuća i štamparija, poslednjih godina je dosledno ulagao u digitalizaciju i širenje na globalnom planu. Tokom 2020. godine, oko 6.800 zaposlenih u ovoj kompaniji koja radi u 18 različitih zemalja stvorilo je prihod od 953,7 miliona švajcarskih franaka. Već danas, 69 procenata dobiti od poslovnih aktivnosti dolazi iz digitalne oblasti, gde je Ringier lider među evropskim medijskim kompanijama. Ključne vrednosti Ringiera su nezavisnost, sloboda izražavanja i pionirski duh.

Naša istorija

Kompanija Ringier Srbija osnovana je 1996. godine, od 2010-2022. bi smo deo internacionalne Grupe Ringier Axel Springer Media AG, a od 2022. u vlasništvu je švajcarske medijske grupe Riniger koja posluje u Centralnoj i Istočnoj Evropi, Aziji i Africi.

1996.

Kompanija je osnovana 2. aprila 1996. godine pod imenom Blic Press d.o.o. Prvi broj dnevnih novina Blic pojavio se u prodaji 16. septembra. Tiraž je bio oko 300.000 primeraka. Blic je bio jedini opozicioni list.

1997.

Veselin Simonović dolazi na mesto zamenika glavnog i odgovornog urednika Manojla Vukotića.

1998.

Deo redakcije na čelu sa Manojlom Vukotićem se odvaja i osniva Glas javnosti. Veselin Simonović postaje glavni i odgovorni urednik Blica zadržavajući visoke tiraže.  Urađen je redizajn novine.

1999.

U vreme bombardovanja kompanija je radila pod teškim okolnostima. Firma menja lokaciju, dok se štampa obavlja u tri različite štamparije. Blic je i dalje jedini opozicioni list. Iste godine lansiran je magazin Blic news, u Republici Srpskoj izlazi Euro Blic, a pokrenut je i sajt Blic online.

2000.

Blic prati promene nastale rušenjem režima 5. oktobra uprkos otežanim okolnostima proizvodnje i nabavke papira. Dolazi do promene osnivača 28.11.2000. – Gruner & Jahr AG&CO postaje jedan od osnivača (49%).

2003.

Startuje sa radom štamparija APM Print gde se štampa ceo tiraž Blica.

2004.

Švajcarska kompanija Ringier ulazi na tržište. Pokreću se regionalna izdanja Blica – Vojvodina, Srbija, Beograd uz povećani broj strana. Širi se paleta proizvoda – lansirana je Blic Žena.

2005.

U martu je pokrenut Euro Blic i ovo izdanje postiže pristojne rezultate.

2006.

U martu je lansiran Puls, a u septembru prve besplatne dnevne novine 24 sata.

2007.

U septembru su lansirane dnevne novine ALO. Redizajniran je Blic online.

2008.

Jelena Drakulić Petrović dolazi na mesto generalnog direktora kompanije Ringier d.o.o.

2010.

Pokrenuti su internet prodavnica NonStopShop i sajt za putovanja SuperOdmor. Kompanija 1. novembra  menja poslovno ime u Ringier Axel Springer d.o.o. i uvodi se prva integrisana redakcija u regionu.

2012.

Akvizicija portala Nekretnine.rs i Mojauto.rs.

2013.

Početkom septembra, kompanija Ringier Axel Springer svečano je pustila u rad štampariju u Novom Beogradu, koja je proširena na ukupno 4.800 m2 i opremljena modernom novinskom štamparskom mašinom visokog kapaciteta.

2015.

Ringier Axel Springer Srbija pokreće Media Impact Srbija – integrisani sektor za advertajzing i prodaju.

2016.

Pokrenut je Digital Media Campus Srbija i portal NOIZZ za milenijalce i sve one aktivne na društvenim mrežama.

2017.

Ringier Axel Springer Srbija pokretač je i osnivač Inicijative Digitalna Srbija sa ciljem da Srbija postane centar digitalnih inovacija u regionu.

2019.

Poslovnica Riniger Axel Springera Beograd doo od avgusta 2019. na adresi je Kosovska 10.

2021.

Dobili smo prestižni internacionalni sertifikat poverenja zaposlenih Great Place To Work.

2022.

Medijska kompanija Ringier AG završila je kupovinu akcija Axel Springer SE u Srbiji, Mađarskoj, Slovačkoj, Estoniji, Letoniji i Litvaniji i postala lider na medijskom i digitalnom tržištu devet zemalja istočne i srednje Evrope!

2022.

Sportski portal Sportal.rs pokrenut je 11. maja 2022, sa ciljem da brzo I pravovremeno donosi ekskluzivne informacije I vesti iz sveta sporta, kao I intervjue sa najrelevantnijim sagovornicima.

image

Kompanija je osnovana 2. aprila 1996. godine pod imenom Blic Press d.o.o. Prvi broj dnevnih novina Blic pojavio se u prodaji 16. septembra. Tiraž je bio oko 300.000 primeraka. Blic je bio jedini opozicioni list.